Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen​

1) Hoe voeg ik een nieuwe order toe aan een bestaande order?
Kies bij het bestellen voor optie afhalen in de winkel. Hierdoor worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Vervolgens geeft je aan bij de opmerkingen het volgende: Toevoegen aan order 2xxxxx.

Wij zullen deze order toevoegen aan de betreffende order en alles versturen als de hele order op voorraad is.

2) Is er een releasedatum bekend voor mijn bestelde item?
Vaak worden door de fabrikanten release data afgegeven ter indicatie. Wanneer iets definitiefs uit komt is vaak tot aan de release niet duidelijk. Toch willen wij voor zover mogelijk een overzicht geven van welke items er op korte termijn verwacht worden. Dit overzicht kun je hier vinden. Staat jouw bestelde item er niet bij? Dan is er nog geen definitieve release datum bekend.

3a) Er staat geen prijs bij een item, maar er staat in de omschrijving wel "op voorraad" in de omschrijving?
Wanneer er geen prijs bij een bepaalde item staat, dan is dit item helaas niet meer op voorraad. Je kunt dit item ook niet toegvoegen aan de winkelwagen.

3b) Komen items die uitverkocht zijn weer op voorraad?
Items die uitverkocht zijn, komen vaak niet meer op voorraad. De reden hiervan is dat de fabrikanten altijd werken met 1 productierun. Als iets op is, dan is het ook echt op. De fabrikanten kunnen er wel voor kiezen om later nog een productierun te doen. Wanneer dit gebeurt, zullen wij deze items weer in de pre-order plaatsen, zodat deze items weer bestelbaar zijn.

4) Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Dat hangt af van wat je besteld hebt. Dit zijn de mogelijkheden:

a) Heb je alleen items die op voorraad zijn besteld en de order is voor 12:00 uur 's middags bij ons ontvangen? Dan wordt deze order in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd, met uitzondering van maandag. Op deze dag worden geen pakketten bezorgd door PostNL.

b) Heb je items die op voorraad zijn en pre order items besteld, dan wordt je order pas verzonden wanneer de hele order op voorraad is. Mocht je de op voorraad items al eerder willen ontvangen, dan kun je kiezen om "extra zendingen" toe te voegen. 

5) De doos van de Transformer is voorzien van dubbele tape
Het is mogelijk dat vanuit fabriek de doos van de Transformer is voorzien van dubbele tape. Waarschijnlijk zijn deze in de fabriek geopend ter controle en vervolgens weer voorzien van nieuwe tape. Wij openen nooit gesealde dozen vanuit de fabriek. Ruilen vanwege een dubbele tape accepteren wij alleen als de doos ongeopend is gebleven. De kosten voor het retourneren en het opnieuw toezenden van een doos met enkele tape worden in rekening gebracht. Geef duidelijk aan bij uw bestelling als u alleen maar dozen wilt ontvangen met enkele tape.

6) Waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag via het contactformulier?
Wij reageren altijd op de e-mails die wij van u ontvangen en vaak binnen 24 uur. Het kan zijn dat het soms wat langer duurt door drukte. Mocht u nu helemaal geen reactie ontvangen, dan willen wij u verzoeken om te kijken in uw spamfolder of een email te sturen rechtstreeks naar info@tfrobots.nl.

Vragen over het verlenen van kortingen worden niet beantwoord. Prijzen in de webshop staan vast.

7) Meerdere kadobonnen verzilveren
Heeft u meerdere kadobonnen ontvangen en wilt u deze gebruiken bij 1 order? Dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons via info@tfrobots.nl. Wij kunnen de waarde van de kadobonnen combineren tot 1 kadobon (code) die u vervolgens kunt gebruiken bij het bestellen van uw order.

8) Wat betekent geen garantie op een minte doos/ no guarantee on mint box?
Door de transport vanuit de leverancier, kunnen de dozen (licht) beschadigd raken. Daarom kunnen wij geen garantie geven op een minte doos. Het betreft verder een nieuw item. Als het gaat om een tweedehandse item, dan wordt dit altijd vermeld bij de omschrijving als gebruikt of used.

9) Op welke beurzen staat TF-Robots?
TF-Robots staat op de volgende beurzen:

28 & 29 maart 2020Dutch Comic Conhttp://www.dutchcomiccon.com/nl
31 mei 2020TF Robots New & Vintage Day
4th Edition
https://www.tf-robots.nl/c-4749377/tf-robots-new-vintage-day/
11 oktober 2020C.O.N.S.http://www.ntf-cons.de/
31 oktober 2020Velserconhttp://velsercon.nl/
November 2020Dutch Comic Conhttp://www.dutchcomiccon.com/nl

 

TF robots official partner of Hasbro

TF-Robots winkel

Store

Openingstijden winkel (vanaf 26 juni 2021)

Woensdag14:00 uur - 17:00 uur
Donderdag14:00 uur - 17:00 uur
Vrijdag14:00 uur - 17:00 uur
Zaterdag11:00 uur - 17:00 uur

Adres:
Kromstraat 25, Veldhoven.
Meer informatie hier.

  • Snelle levering* - voor 15:00u besteld, volgende dag geleverd
  • Altijd verzekerd verzonden* - geen risico bij vermissing pakketten
  • Uitgebreid assortiment

*m.u.v. situaties waarbij sprake is van overmacht.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2015 - 2021 TF Robots | sitemap | rss