Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen​

1) Hoe voeg ik een nieuwe order toe aan een bestaande order?

Hier vind je een korte uitleg over hoe je een nieuwe order kunt toevoegen aan een bestaande order.

2) Is er een releasedatum bekend van het mijn bestelde item?

Vaak worden door de fabrikanten release data afgegeven ter indicatie. Wanneer iets definitiefs uit komt is vaak tot aan de release niet duidelijk. Toch willen wij voor zover mogelijk een overzicht geven van welke items er op korte termijn verwacht worden. Dit overzicht kun je hier vinden. Staat jouw bestelde item er niet bij? Dan is er nog geen definitieve release datum bekend.

3) Er staat geen prijs bij een item, maar er staat in de omschrijving wel "op voorraad" in de omschrijving?

Wanneer er geen prijs bij een bepaalde item staat, dan is dit item helaas niet meer op voorraad. Je kunt dit item ook niet toegvoegen aan de winkelwagen.

4) Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Dat hangt af van wat je besteld hebt. Dit zijn de mogelijkheden:

a) Heb je alleen items die op voorraad zijn besteld en de order is voor 12:00 uur 's middags bij ons ontvangen? Dan wordt deze order in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd, met uitzondering van maandag. Op deze dag worden geen pakketten bezorgd door PostNL.

b) Heb je items die op voorraad zijn en pre order items besteld, dan wordt je order pas verzonden wanneer de hele order op voorraad is. Mocht je de op voorraad items al eerder willen ontvangen, dan kun je kiezen om "extra zendingen" toe te voegen. 

5) De doos van de Transformer is voorzien van dubbele tape

Het is mogelijk dat vanuit fabriek de doos van de Transformer voorzien van dubbele tape. Waarschijnlijk zijn deze in de fabriek geopend ter controle en vervolgens weer voorzien van nieuwe tape. Wij openen nooit gesealde dozen vanuit de fabriek. Ruilen vanwege een dubbele tape accepteren wij alleen als de doos ongeopend is gebleven. De kosten voor het retourneren en het opnieuw toezenden van een doos met enkele tape worden in rekening gebracht. Geef duidelijk aan bij uw bestelling als u alleen maar dozen wilt ontvangen met enkele tape.

6) Waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag via het contactformulier?

Wij reageren altijd op de e-mails die wij van u ontvangen en vaak binnen 2 uur. Het kan zijn dat het soms wat langer duurt doro drukte. Mocht u nu helemaal geen reactie ontvangen, dan willen wij u verzoeken om te kijken in uw spamfolder of een email te sturen rechtstreeks naar info@tfrobots.nl.

Vragen over het verlenen van kortingen worden niet beantwoord. Prijzen in de webshop staan vast.

TF-Robots winkel

Store

Dinsdag19:00-20:00 
Vrijdag18:30-21:00 
Zaterdag10:00-17:00 


Adres:
Kromstraat 25, Veldhoven.
Meer informatie hier.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2015 - 2017 TF Robots | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.